zondag 25 juni 2017

Follow your Heart



Vandaag zag ik deze leuke 3D creatie op het blog van Jiwon , had het al eens eerder ergens zien langskomen maar Jiwon heeft er een handige tutorial bijgeplaatst dus ben ik ermee aan de slag gegaan. Onlangs had ik een aantal Magnolia Tilda's ingekleurd en dat scheelt natuurlijk een hoop tijd vandaar dat ik mijn kop en schotel nu al kan laten zien. De bloemen heb ik van stof gemaakt, gedistresst en er wat pareltjes op geplakt, het plaatje met de mooie tekst had ik in een voorraad box liggen en weet dus helaas niet meer waar deze vandaan komt.
Vind de kop en schotel erg leuk i.p.v een kaartje of als opkikkertje voor een zieke mee te nemen dus zullen er vast nog wel meer volgen.

Deze creatie doet mee aan de volgende Challenges :

Lovely Hangler or sweet Magnolia challenge blog - Anything Goes
The Ribbon Girl blog - Any Image Challenge
Paradise of Magnolia - Anything goes
Crafty Girls Creations - Anything goes




Dank voor jullie bezoekje aan mijn blog.
Lieve groetjes, Ellen







7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow dat heb je ontzettend mooi gemaakt Ellen. Prachtige papiertjes en Tilda is zo mooi ingekleurd. Geweldig leuk om ergens ter decoratie weg te zetten.
Lieve groetjes Miranda

Corrie zei

Ik ben het helemaal met Miranda eens, ik zou deze prachtige creatie ook als sier neezetten.
Mooi gemaakt Ellen.
Lieve groetjes,Corrie

Jolanda zei

Wow.....wat heb je dit leuk gedaan en wat een mooiiii papier. Een prachtig sierraad om mee te pronken. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij LHSM en hopen je graag terug te zien bij onze volgende challenge. Succes.

Groetjes Jolanda DT

Wendy Koorevaar zei

Wauw! Ellen wat ontzettend mooi gemaakt. Ik vind je bloemen van van stof ook super schattig.
Liefs,
Wendy

jiwonarts zei

Dear. Ellen

Visited the blog following the URL of the comment.
I see your creation so lovable.
Thank you for your beautiful work.
Nice blog

Hug. Jiwon xoxo

Pysselbus zei

Ohhh, Ellen, this is sooo lovely!! What a fab idea with the tea cup! Love all the cute details!

Thank you for joining LHOSM this month!
Hugs
Linda
DT

Vicky zei

WOW....this is incredibly beautiful. I love it & you have used one of my favourite Tilda's from the last release. Love the shabby chic feel to this its stunning hun.
Thank you so much for joining us over at LHOSM, good luck hun. Hope to see you again after our short break.

Lotsa hugs Vicky xxx